Bos en zee ... een heerlijke combinatie.

01:36 / Gepost door Kaya-Sioux /

Bos en zee ... een heerlijke combinatie. Vandaar dat we vrijdag onze eigen "grens"-bossen nog wat verder gingen verkennen. Kaya-Sioux bleek nog heel fit te zijn en dus wenden we zaterdag onze blikken terug richting zee. Vermits de Nederlandse kust veel mooier is en dichter, reden we terug Zeeland binnen. "Vrouwenpolder " waar we vorig jaar zo heerlijk konden van genieten ... en het was deze maal niet anders. Kaya-Sioux vloog over het strand als een losgeslagen stofzuiger op 380 volt. Geen idee hoeveel km zij in de poten heeft. Heerlijk uitwaaien toch.


Een postkaart



Behoorlijke bui boven de zee ..en wij stonden lekker in de zon.



Vrouwenpolder/ Zeeland heerlijk voor jonge leeuwen ......


Iemand mijn vrouwtje gezien ?


Hallo dit is wel mijn dijk hé..
..

3 reacties:

Comment by WolfDen on 4 februari 2008 om 18:32

Lekker uitwaaien aan de kust. Heerlijk hè...maar geloof dat mijn golven toch wel groter waren!

Anoniem on 4 februari 2008 om 22:43

heerlijk he wandelen aan het strand, dat is mijn favoriete bezigheid, als ik dichterbij zou wonen was ik er ook elke dag, genieten hoor

Comment by Kaya-Sioux on 5 februari 2008 om 13:55

Volgens het "KMNI" waren onze golven inderdaad iets "lager" .... maar wel veel "langer" !!! Lol.

Een reactie posten