De 8-8-8 om 09.00 uur = 39ste Dodentocht 100 km Bornem

18:53 / Gepost door Kaya-Sioux /

.
.
Mijn Neef Dave liep zijn 6de "100 km Dodentocht Bornem" uit ! Voorwaar geen eenvoudige klus. Naast de 4-daagse is dit zeker een zeer zware tocht. Non-stop 100 km wandelen binnen de 24 uur, ga er maar aanstaan. Zelf ben ik een ancien en heb ik hem 18 maal mogen uitlopen, het blijft een belevenis om je neef van start te zien gaan. (Deze maal kon ik door omstandigheden geen stukken meewandelen) Een laatste grote regenvlaag liet zich nog even zien...dan bleef het droog voor de volgende 23 uur. Aan de start ontmoete ik mijn oude wandelmaatje waarmee ik zelf steeds op pad ging,een heerlijk weerzien. Dave slaagde in zijn opzet en kwam moe maar voldaan aan om 18.00 uur zaterdag. Tot volgend jaar.......







1 reacties:

Anoniem on 11 augustus 2008 om 10:12

Bedankt voor de steun en de vermelding op je blog nonkeltje...er staat wel een klein foutje in... ik ben niet om 18u over de finish gelopen....het was voor 18u...kijk maar eens op de tracking pagina
Daar het was 17u59 !!! :-)
en zeker tot volgend jaar! dan lopen we misschien nog eens samen!

Een reactie posten