Ik Kaya-Sioux ben 2 jaar !!!

02:23 / Gepost door Kaya-Sioux /

Neen dit maal zijn het geen neefjes of nichtjes maar ikzelf die 2 jaar ben geworden . Veel gefeest hebben we niet daar was het weer nou net niet goed genoeg voor. Maar ik hoop erop dat ik morgen met mijn baasje eens goed kan gaan uitlopen.
Jammer genoeg is mijn broertje er niet meer en van een van mijn zusjes hoor ik ook niets meer. Aan Kaya-Kiani mijn Nederlandse zus wens een leuke verjaardag toe al moet ik toegeven dat we nou niet bepaald de beste maatjes zijn. Toch veel geluk gewenst !!!
Kaya-Sioux

5 reacties:

Anoniem on 13 november 2007 om 06:19

happy happy birthday kaya-sioux van je lieve zus kaya-kiani
nee we zijn niet de beste maatjes, maar ach vind eens zusjes die dat wel zijn he
groetjes van gea en de nederlandse kaya

Comment by WolfDen on 13 november 2007 om 07:08

Happy Birthday Kaya-Sioux!

Wolf Den Doggies say Hi

Comment by Unknown on 13 november 2007 om 12:53

Proficiat!

Anoniem on 13 november 2007 om 20:12

happy happy birthday en nog vele koeken he

Anoniem on 13 november 2007 om 23:29

Happy Birthday Kaya!
Geef Kaya drie dikke knuffels van ons en een aai over haar bolleke!
Grz!

Een reactie posten